Skip to content
GRATIS FRAKT OVER 799 100+ KUNDEANMELDELSER

Cart

Your cart is empty

Retningslinjer for angrerett

1. Angrerettens varighet og angrefrist
Du har rett til å gå fra avtalen (angre) innen 14 dager uten å oppgi noen grunn. Angrefristen utløper 14 dager etter den dagen du mottok varen(e).

For å overholde angrefristen er det tilstrekkelig at du sender mail om at du vil benytte angreretten før angrefristen utløper.

2. Hvordan ta i bruk angreretten?
For å benytte deg av angreretten må du informere oss om din beslutning om å angre kjøpet gjennom en tydelig erklæring. Vær oppmerksom på at erklæring om bruk av angreretten må sendes til oss via e-post.

Du kan bruke det vedlagte angrerettskjemaet, men det er ikke obligatorisk.

Kontaktinformasjon for å sende ankeerklæring:
E-post: Post@purewellness.no

Selgeren betegnes som Wellness AS ( Org: 932 904 535 ). Kanalen for salget er Purewellness.no.

Adresse: Åslandhellinga 44, 1274 Oslo

3. Følgene av å angre
Hvis du angrer på kjøpet, vil vi refundere alle betalinger vi har mottatt fra deg, inkludert leveringskostnadene (med unntak av ekstra kostnader som følge av ditt valg av en annen type levering enn den billigste typen standardlevering vi tilbyr). Refunderingen vil skje uten unødig forsinkelse og senest 14 dager fra den dagen vi blir informert om din beslutning om å angre avtalen.

Vi vil bruke samme betalingsmiddel for refusjonen som du brukte for den opprinnelige transaksjonen, med mindre du uttrykkelig har avtalt noe annet. Du ikke bli pålagt noen gebyrer som følge av refusjonen.

Vi kan holde tilbake tilbakebetalingen til vi har mottatt varene tilbake, eller til du har lagt frem dokumentasjon på at varene er sendt tilbake.

5. Tilbakelevering av varer
Du må sende varene tilbake eller levere dem til oss uten unødig forsinkelse og senest 14 dager fra den dagen du gir oss melding om at du vil angre avtalen. Fristen er overholdt hvis du sender tilbake varene før perioden på 14 dager er utløpt.

Du må dekke de direkte kostnadene ved tilbakelevering av varene.

Adresse for retur av varer oppgis når vi har mottatt erklæring om bruk av angreretten.

6. Varens tilstand ved retur
Angreretten gjelder under forutsetning av at varen returneres i vesentlig samme stand og mengde som da du mottok den. Dette innebærer at angreretten ikke kan benyttes dersom forseglingen på kosttilskudd og hydrogenvannflasker er brutt.

Hvis du returnerer en vare som er brukt, vil vi redusere refusjonen tilsvarende.

Kosttilskudd og hydrogenvannflasker kan ikke returneres hvis forseglingen er brutt av helsemessige- og hygieniske årsaker.

7. Betalingsmåter
Hos Pure Wellness ønsker vi å tilby fleksible betalingsalternativer for en enkel og trygg handleopplevelse. Vi aksepterer følgende betalingsmetoder:
   • Vipps: En rask og sikker måte å betale på med mobilen.
   • Stripe: Betal med kredittkort eller debetkort via vår sikre Stripe-løsning.
   • Klarna: Handle nå og betal senere, eller del opp betalingen i mindre avdrag.

Beløpet trekkes fra din valgte betalingsmetode ved fullføring av kjøpet.

8. Reklamasjon og mangler ved varen/tjenesten

Dersom det skulle være feil eller mangler ved en vare eller tjeneste kjøpt hos Pure Wellness, har du rett til å reklamere i henhold til gjeldende forbrukerlovgivning.

Reklamasjonsfristen er:
   • 2 år for varer eller tjenester der levetiden er begrenset.
   • 5 år for varer som er ment å vare vesentlig lenger.

For å reklamere, vennligst ta kontakt med oss:
   • E-post: post@purewellness.no

Husk å oppgi ordrenummer og en kort beskrivelse av problemet, så hjelper vi deg så raskt som mulig.

Vi gjør oppmerksom på at reklamasjonsretten ikke gjelder for slitasje som oppstår ved normal bruk eller feil bruk av produktet.